วารสารมหาวิทยาลัยพายัพ

Strategic Management of Social Enterprise to Thailand 4.0

นงคราญ ไชยเมือง, จิรัฎฐ์ กาญจน์บุญเรือง

1-18

Accounting with Local Church

พิกุล พงษ์กลาง

19-29

Legal Measures for the Protection of Homeless People with Mental Illness

จักรพันธุ์ โอฬาริกชาติ

45-55

The Development of Marketing Mix Based on Customers’ needs for Ceramics Entrepreneurs in Upper North Thailand

เก็จวลี ศรีจันทร์, ศิริรักษ์ ยาวิราช, ศุภวัชร์ อินฝาง

57-70

Quality of Work Life Affecting Organizational Commitment at the Ambassador Hotel Bangkok

ณัฏฐนันท์ สอดมาลัย, ทศพร มะหะหมัด

85-96

The Issue of the Disputation in State Property’s Case

ชนากานต์ ธีระชัยมหิทธิ์

107-120

The component of market factors and decision of buying behavior of consumer’s condominium in Bangkok

วราภรณ์ ลิ้มเปรมวัฒนา, อัษฎางค์ ลารินทา

137-149

Marketing Mix Factors Influencing the Decision of Selecting Upgrade Academy Language Institution in Chiang Mai

สมศักดิ์ หงษ์สุวรรณ, กรวีร์ ชัยอมรไพศาล

151-166

Factors Affecting The Resignation Of Private Employee Companies In Lampang

ดาวเดือน โลหิตปุระ, ชัยวัฒน์ สมศรี

167-178

A Study of Customers’ Needs Affecting on Marketing Mix of Ceramic Products in Muang Chiang Mai District, Chiang Mai

ชรัญญา สุวรรณเสรีรักษ์, อนวัช จิตต์ปรารพ, รุจิรา สุขมณี

179-193

Knowledge Management Measurement and Assessment Affecting Knowledge Management Process: A Case Study of Payap University

อัญมณี อารีย์, ปัทมาวรรณ จินดารักษ์

195-208

View All Issues 

Loading