วารสารการประชาสัมพันธ์และการโฆษณา พฤษภาคม 31, 2019พฤษภาคม 31, 2019ผู้ดูแลระบบE-JOURNALS, ข่าวหน้าแรก, วารสารวิชาการ Articles Social Networks Usage Behavior for Self-Disclosure of Generation Y ทัศนีย์ ดำเกิงศักดิ์ 1-12 pdf (ภาษาไทย) ( 1MB ) The Influence of Marketing Mix Factors on Thai Digital Natives’ Decision Behavior towards Food Delivery Applications in Bangkok สสินาท แสงทองฉาย, ธาตรี ใต้ฟ้าพูล 13-31 pdf (ภาษาไทย) ( 268KB ) Effect of Financial Institution’s Marketing Communications via Line Official Accounton Consumer Attitudes and Decision Making to Use Services วีรินทร์ วีระวรรณ, ธาตรี ใต้ฟ้าพูล 32-52 pdf (ภาษาไทย) ( 1MB ) The Marketing Mix Factors Influencing Consumers’ Buying Decision Behavior toward Chinese Novels ธวัลรัตน์ ยศกรวราเกียรติ, ธาตรี ใต้ฟ้าพูล 53-69 pdf (ภาษาไทย) ( 1MB ) Branding Approaches for Thai Rice from Small-scaled Farming พรรณพิลาศ กุลดิลก, บุหงา ชัยสุวรรณ 70-84 pdf (ภาษาไทย) ( 1MB ) Corporate Branding of the Thai Multinational Companies in the ASEAN region: A Case Study of Service Company in Thailand Aditap Ketchart, Yubol Benjarongkij 85-94 pdf (ภาษาไทย) ( 1MB ) Distribution of TV Content: The Mask Singer in Multi-Platform that Effect on Audience Relationship ปิยะรัตน์ ชูเรือง, ธาตรี ใต้ฟ้าพูล 96-121 pdf (ภาษาไทย) ( 1MB ) Interactive Communication in Mobile Fitness Applications and Behavior Change วรรษยุต คงจันทร์, พนม คลี่ฉายา 122-142 pdf (ภาษาไทย) ( 769KB ) View All Issues ผู้ดูแลระบบ