วารสารวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยราชภัฏเชียงราย ตุลาคม 7, 2019ตุลาคม 7, 2019ผู้ดูแลระบบE-JOURNALS, ข่าวหน้าแรก, วารสารวิชาการ Research Articles Brand Preference Creation Capability and Marketing Performance: an Empirical Investigation into Medical and Aesthetic Businesses in Thailand Nattawut Panya 14-36 PDF (ภาษาไทย) ( 849KB ) Key Success Factors of Thai OTOP Phathamon Boonyarasai, Chatrudee Jongsureyaphas 37-60 PDF (ภาษาไทย) ( 2MB ) Risk Assessment of Importing Machinery and Electronic Goods from China to Nepal-Importers’ Perspectives Avinash Kuikel, Apisom Intralawan 86-102 PDF (ภาษาไทย) ( 611KB ) Effect of Accounting Expertise on Work Efficiency of Accountant Business in Roi-Kaen-Sarn-Sin Province Group Boonchaung Srithonrach 103-124 PDF (ภาษาไทย) ( 886KB ) Hospitality and Tourism Impact in Koh Yao Yai, Pang-Nga, Thailand Toward Perspective of Tourists and Locals Pakin Witchayakawin 125-138 PDF (ภาษาไทย) ( 478KB ) Blue Tourism as a New Tourism form for Shaping Thailand into the Tourism Hub of the ASEAN Community Oratai Krutwaysho, Suwanit Chainark 139-169 PDF (ภาษาไทย) ( 1MB ) Promotion of Local Wisdom in Community-based Tourism Management in Ethnic Communities in the Lanna Civilization Cluster Bussaba Sitikarn, Athitaya Pathan, Nanchaya Gateubol, Piyanuch Prangkham 170-192 PDF (ภาษาไทย) ( 828KB ) The Role of Newspaper in Football Gambling-related Newscasting Thawatchai Doungthai, Wharittha Utesnan, Krit Tothanayanon 193-218 PDF (ภาษาไทย) ( 748KB ) Academic Articles The Application of CIPP Model to Evaluate Sustainability of Communities Based Enterprises Those Implemented Creative Economy Strategies. กษิดิศ ใจผาวัง 60-84 PDF (ภาษาไทย) ( 877KB ) Sufficiency Economy Philosophy: A Way towards Business Sustainability ศิริพรรณ จีนะบุญเรือง 1-13 PDF (ภาษาไทย) ( 536KB ) ผู้ดูแลระบบ