วารสารนิเทศศาสตร์ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ตุลาคม 29, 2019ตุลาคม 29, 2019ผู้ดูแลระบบE-JOURNALS, ข่าวหน้าแรก, วารสารวิชาการ Full Issue บทบรรณาธิการ (ภาษาไทย) ( 71KB )สารบัญ (ภาษาไทย) ( 138KB ) Articles Exposure to Nostalgic Stories and Consumer Decision Journey กิตติกร โพธิ์ทอง, พนม คลี่ฉายา 1-19 pdf (ภาษาไทย) ( 577KB ) Perceived Source Credibility, Perceived Risk that Affected on Purchase Intention Dietary Supplement for weight control on Facebook ชยานี ชูประยูร, พรพรรณ ประจักษ์เนตร 20-30 pdf (ภาษาไทย) ( 404KB ) The Influence of Micro-Influencer on the Decision to buy High Involvement product (Personal Car) ชัญญาภรณ์ แสงตะโก, ปฐมา สตะเวทิน 31-40 pdf (ภาษาไทย) ( 373KB ) The Relationship between Facebook Brand Page Usage and Customer Engagement in Digital Age ธนัฏฐา เจริญฟุ้ง, วิกานดา พรสกุลวานิช 41-50 pdf (ภาษาไทย) ( 314KB ) Increasing the Potential of Marking Communication for Organic Agriculture Surin Province ศุภางค์ นันตา 51-62 pdf (ภาษาไทย) ( 427KB ) Cognizance and Response to Infographic Media of Y Generation ณัฐวิกา สุขภิรมย์เกษม, บุหงา ชัยสุวรรณ 63-74 pdf (ภาษาไทย) ( 323KB ) Concepts about the Disabled as Presented in Thai TV Talk Show, Game Show and Documentary Program ธัชพงศ์ ชาลานุมาศ, อัจฉรา ปัณฑรานุวงศ์ 75-85 pdf (ภาษาไทย) ( 442KB ) Design thinking process towards storytelling technique video content via Facebook Fanpage Minutevideos Thailand ศลิษา วงศ์ไพรินทร์, บุหงา ชัยสุวรรณ 86-99 pdf (ภาษาไทย) ( 380KB ) ผู้ดูแลระบบ