วารสารจุฬาลงกรณ์ปริทัศน์ พฤศจิกายน 7, 2019พฤศจิกายน 7, 2019ผู้ดูแลระบบE-JOURNALS, ข่าวหน้าแรก, วารสารวิชาการ Vol 41 No 3: ISSUE 161, JULY – SEPTEMBER 2019 Published: 2019-10-02 บทความวิจัย (Research Articles) Development of Performance Indicatiors for Assessing Industry 4.0 Readiness of First Tier Auto-Part Enterprises in Thailand สุภาวัลย์ เชาว์พาณิชย์เจริญ, สถาพร โอภาสานนท์ 1-40 PDF (ภาษาไทย) ( 2MB ) Effect of Media Coverage on the First-day Returns of Initial Public Offerings ฉัตรรวี ถูกแผน, รวี ลงกานี, อลิชา ตรีโรจนานนท์ 41-73 PDF (ภาษาไทย) ( 662KB ) Barriers to Strategy Implementation and Their Links with Strategy Typologies Mayookapan Chaimankong, Dissatat Prasertsakul 102-132 PDF ( 618KB ) Organizational Citizenship Behavior for the Environment: The Spillover Effects of Private Lifestyle on Workplace Behavior สุพีร์ ดาวเรือง, ชวนชื่น อัคคะวณิชชา 74-101 PDF (ภาษาไทย) ( 716KB ) Effect of Facebook Fanpage Benefit on Brand Trust and Brand Commitment: A Case of Restaurant Facebook Fanpage ศตวรรษ จำเพียร, ณัฐพล อัสสะรัตน์ 133-164 PDF (ภาษาไทย) ( 1MB ) View All Issues ผู้ดูแลระบบ