วารสารจุฬาลงกรณ์ปริทัศน์

Vol 41 No 3: ISSUE 161, JULY – SEPTEMBER 2019

Published: 2019-10-02

Development of Performance Indicatiors for Assessing Industry 4.0 Readiness of First Tier Auto-Part Enterprises in Thailand

สุภาวัลย์ เชาว์พาณิชย์เจริญ, สถาพร โอภาสานนท์

1-40

Effect of Media Coverage on the First-day Returns of Initial Public Offerings

ฉัตรรวี ถูกแผน, รวี ลงกานี, อลิชา ตรีโรจนานนท์

41-73

Organizational Citizenship Behavior for the Environment: The Spillover Effects of Private Lifestyle on Workplace Behavior

สุพีร์ ดาวเรือง, ชวนชื่น อัคคะวณิชชา

74-101

Effect of Facebook Fanpage Benefit on Brand Trust and Brand Commitment: A Case of Restaurant Facebook Fanpage

ศตวรรษ จำเพียร, ณัฐพล อัสสะรัตน์

133-164

View All Issues 

Loading