บทความวิจัย
Comparative Study on Business Model of Meituan Delivery Co. and Ele.me Delivery Co., Ltd. in the People’s Republic of China
Comparative Study on Business Model of Meituan Delivery Co. and Ele.me Delivery Co., Ltd. in the People’s Republic of China
1-15
บุคลิกภาพห้าองค์ประกอบ รูปแบบการจัดการกับความขัดแย้ง และความพึงพอใจในงาน ที่ส่งผลต่อการปฏิบัติงานของพนักงาน กรณีศึกษา อุตสาหกรรมผลิตคอมพิวเตอร์ อุปกรณ์ และชิ้นส่วนประกอบ นิคมอุตสาหกรรมแหลมฉบัง จังหวัดชลบุรี
The Big 5 of Personality, Conflict Management Styles and Job Satisfaction on Job Performance of Employees: Case Study of Computer and Accessories Industry Laem Chabang Industrial Estate, Chon Buri
16-41
การวิเคราะห์องค์ประกอบของปัจจัยเทคนิคการบริหารต้นทุนที่มีต่อมูลค่ากิจการของบริษัทจดทะเบียนตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
Factors Analysis of Cost Management Technique Factors on Firm Value of the Stock Exchange of Thailand
42-64
สถานการณ์และแนวปฏิบัติในการคัดเลือกยาของโรงพยาบาลสังกัดรัฐบาล กรณีศึกษา 3 แขวงใน สปป.ลาว
The Situation and Drub Selection Guideline of Government Hospitals: Case Studies in Three Provinces, Lao PDR
65-79
กลยุทธ์การตลาดของโครงการจุฬศักดิ์ เรียลเอสเตท อำเภอกระนวน จังหวัดขอนแก่น
Marketing Strategy of Chunrasak Real Estate Kranuan District, Khon Kaen Province
80-101
ความสัมพันธ์ขององค์ประกอบในการไหลของข้อมูลสารสนเทศภายใต้ห่วงโซ่อุปทานในกระบวนการผลิตยางแผ่นรมควันและยางแผ่นรมควันอัดก้อน: กรณีศึกษา สถาบันเกษตรกรในพื้นที่ภาคใต้
The Relationship for Information Flow Components under Supply Chain in Production Process of Rubber Smoked Sheets and Rubber Smoked Sheets Bale: A Case Study of Farmer Institutions in Southern Region
102-119
การศึกษาบริบทการจัดการชุมชนสู่การขับเคลื่อนการท่องเที่ยว OTOP นวัตวิถี บ้านหว้าน ตำบลน้ำคำ อำเภอเมือง จังหวัดศรีสะเกษ
A Study of Community Management Context toward OTOP Nawatvithi Tourism Operation at Warn Village, Namkam Sub-district, Muang District, Sisaket Province
120-142
ความสัมพันธ์ระหว่างการรับรู้สื่อสังคมออนไลน์กับการตัดสินใจเดินทางท่องเที่ยวของกลุ่มคนเจนเนอเรชั่นวาย
Relationship between Online Social Media Perception and Decision to Travel of Generation Y People
143-162
แนะนำหนังสือ