วารสารวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ มีนาคม 27, 2020มีนาคม 27, 2020ผู้ดูแลระบบE-JOURNALS, ข่าวหน้าแรก, วารสารวิชาการ Journal of Management Sciences Vol.36 No.2 July-December 2019 Full Issue Full Issue บทความวิจัย (Research Article) Perceived Multidimensional Value Towards Beauty Product Consumption Experience Narumon Kimpakorn, Theerakiti Navaratana Na Ayudhya, Pimchanok Boonnak, Nawaphat Phakkong, Nichanan Fongwanna 1-30 PDF (ภาษาไทย) A Causal Relationship Model of Factors Affecting Entrepreneurial Intention and Start a New Digital Business of the Undergraduate Students in Business Management Program Thadathibesra Phuthong 31-59 PDF (ภาษาไทย) The Main Factors Influencing E-Business Technology Adoption of Entrepreneurs in WOW Project Songkhla, Thailand Wanamina Bostan Ali, Sumana Laparojkit 60-86 PDF The Localization of Trading Fruits: The Case of Transaction between Hatyai and Sadao Area, Songkhla, Thailand Parida Wipoopinyo 87-112 PDF (ภาษาไทย) Labor Productivity Improvement by Reducing Waste in Carwash Process: A Case Study of Carwash Business in Kalasin Province Dittawat Phanprasat, Panutporn Ruangchoengchum 113-139 PDF (ภาษาไทย) Human Capital and Personal Entrepreneurial Competency on a Determination of Social Innovation sarana photchanachan, Pusanisa Thechatakerng 140-169 PDF ผู้ดูแลระบบ