วารสารวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ ปีที่ 37 ฉบับที่ 2 (กรกฎาคม-ธันวาคม 2563) มีนาคม 31, 2021มีนาคม 31, 2021ผู้ดูแลระบบE-JOURNALS, ข่าวหน้าแรก, วารสารวิชาการ Full Issue Full Issue บทความวิจัย (Research Article) The Antecedents of Strategic Customer Response Capability: Empirical Evidence of Cosmetic Businesses in Thailand Chorchat Sajjaviriya, Prathanporn Jhundra-indra, Sutana Boonlua 1-30 PDF The Influences of the Perceived Industry Life Cycle on the Relationship between the Competitive Advantage and Export Performance: A Case Study of Thai Canned and Seafood Export Companies Nongnuch Boonklum, Vichayanan Rattanawiboonsom, Sukij Khorchurklang 31-57 PDF (ภาษาไทย) Productivity Improvement in Ceramic Production Process: A Case Study of Factory in Samut Prakan Province Wichaya Jantana, Watcharapoj Sapsanguanboon 58-83 PDF (ภาษาไทย) Causal Relationship Model of Purchase Intention on Cultural Tour in Thailand via Facebook of the Consumers in Bangkok and its Vicinity Theeradej Suabtrirat, Sumaman Pankham 84-109 PDF (ภาษาไทย) Foreign Tourists’ Behavior in Khanom Tourist Attraction Nakhon Si Thammarat Province Kesinee Popet, Supit Ritkaew, Somnuk Aujirapongpan 110-136 PDF (ภาษาไทย) Guidelines for Establishing the Employment Center of the Graduate School of Commerce, Burapha University with Public Autonomous University Sirinya Wiroonrath 137-164 PDF (ภาษาไทย) บทความวิชาการ (Review Article) Definitions, Categorization, Measurement and Reporting of Intellectual Capital: A Review panamon Chantabutr, Suneerat Wuttichindanon 165-194 PDF (ภาษาไทย) View All Issues ผู้ดูแลระบบ